[LUGOS] e-mail forward

Darko Kaucic darko.kaucic na zav-mb.si
Sre Nov 7 11:51:52 CET 2001

Ravno v tem je problem, streznik na vsemrezju ni viden, ampak je cisto
lokalnega znacaja. Imam pa e-mail na strezniku, ki je v vsezmrezi,
po pomeni, da bi jaz zele posiljati li mojega lokalni na domena_l.si na nek
server server na zunaj.si.

Niti priblizno mi ni jasno kako bi to naredil.

Mislil, sem da bi to naredil z pomocjo nekega klienta, bi bi mu rekel naj
pošilja e-maile preko zunanjega SMTP serverja
(default e-mail klienta ne bi rad spreminjal, ker je narstavljen za lokalno
obrezje).

kaka ideja ???

lp in hvala
darko

-----Original Message-----
From: Gregor Fajdiga [mailto:Gregor.Fajdiga na select-tech.si]
Sent: Wednesday, November 07, 2001 11:13 AM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [LUGOS] e-mail forward

On Wed, 07 Nov 2001 09:38:09 +0100
Jurij Re¹èiè <jure na gemini.ntftex.uni-lj.si> wrote:

> Èe si v home direktoriju administratorja naredi¹ datoteko
> .forward in vanjo zapi¹e¹ ¾eljeni e-naslov, potem bodo vsi
> maili za administratorja preusmerjeni na tisti naslov.
>
> Jure

ja bojo ja, ce mas email server v DNS, da ga drugi lahko resolvajo.

sicer bi lohk vsak mulc, ki bi si namestil sendmail pol sveta spemal.

govorimo o lokalnem mail strezniku.

zato, da bos lahko posiljal maile nucas domeno in pa streznik na vsemrezju.

pozdrav,

Cookie.

Dodatne informacije o seznamu lugos-list