[ LUGOS ] ADSL z debianom

Iztok Kham iztok at podgana.net
Thu May 31 13:18:08 CEST 2001

Ja samo problem je to, ker tam piše, da mora biti network interface (v
mojem primeru eth0) up, ampak ne sme imeti nobenega naslova... kako se naj
pa to naredim, pa nisem uspel pogruntati (mimogrede, moje izkušnje na tem
podroèju so zelo skromne), pa kako urediti dynamic IP (bojda dhcp, samo
kako). Pri vsem iskanju in prebiranju how-tojev in manual pageov, nisem
uspel priti èez ta problem (je pa res, da sem se s tem ukvarjal samo eno
noè :) ).

LP,

                 Iztok