[ LUGOS ] Uporaba pisav TTF v XFree86 4.0.3

Rok Pergarec rok at menuconfig.org
Mon May 28 14:31:42 CEST 2001

Ce ti v XF86Config ne dela unix:/7101 si dej notr
FontPath   "inet/127.0.0.1:7101"

Mislim da po defaultu gleda za fonte v /usr/share/fonts/truetype potem
pa recimo nardis link iz /*DOS*/windows/fonts link v
/usr/share/fonts/truetype/winfonts in uporablas fonte z windowsov ...

font server (xfstt) pa zalaufas *preden* zalaufas x-e.

--
	Rok