[ LUGOS ] Knjiga Linux z namizjem KDE

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Wed May 23 22:40:39 CEST 2001

On Wed, May 23, 2001 at 09:13:38PM +0200, Rok Papez wrote:

> IMO se Motiš. Kakor vem se knjigi dopolnjujeta.
> Jaz sem imel priložnost prelistati knjigo Linux z namizjem KDE in mi je
> bila všeč. Torej jo seveda priporočam.

Res?

Potem te bo - avtorje pa se posebej - zanimalo, da je na Pasadeninem stantu
na LiFe v NM govorilo tocno to, clovek od Pasadene. :) Povedal je, da ce
kupi debelejso one tanjse pravzaprav ne potrebuje ... :>

Ce oni ne vedo kaj prodajajo je pa ze kriza ;]

--
Andraz Hvalica                      |   Never forget: 2 + 2 = 5 for
andraz at amis.net                     |   extremely large values of 2.