[ LUGOS ] Knjiga Linux z namizjem KDE

Rok Papež rok.papez at kiss.uni-lj.si
Wed May 23 21:18:53 CEST 2001

Živjo!

On Wednesday 23 May 2001 15:11, Ziga Dolhar wrote:

> Sem kupil to knjigo, vendar sem bil hudo razocaran.

Očitno potem nisi bil ciljna publika. Preden knjigo kupiš se jo
splača prelistati, da vidiš če ti ustreza.

> Nekako ni bilo "to", razlozeno vse premalo "telebansko", pa se stari Linux
> ;-). Sam se ga ucim predvsem iz SuSE 7.1 PRO paketka knjigic...
> Priporocam... je pa res, da niu ravno poceni.

Jaz bi komentiral ravno nasprotno... prveč "telebansko" in premalo tehnično.
Vendar je očitno, da nisem ciljna publika za to knjigo.
t.i. "stari linux" je zadnji kolikor toliko celovito poštimani Linux za naše
kraje. Če želiš "bleeding edge" si omisli RH 7.1 in se zaje**** z
lokalizacijo.
Samo če pa znaš lokalizacijo na RH 7.1 vsaj toliko poštimati kot je pri Pingo
linuxu, potem definitino ne spadaš v ciljno publiko knjige.

Mimogrede.. RH 6.2 (osnova Pingo linuxa) je še vedno *priporočena*
distribucija za na strežnike.

--
best regards,
Rok Papež.