[ LUGOS ] GCC: No input file !

polz polz at writeme.com
Tue May 22 23:51:20 CEST 2001

On Mon, 21 May 2001 21:19:02 +0200
"Igor Videènik" <igor.videcnik at guest.arnes.si> wrote:

> Instaliral sem C prevajalnike ker jih je zahteval Apache ! Sedaj pa hoce se GCC, ki pa je tudi instaliran. Najprej sem mislil da neve kje se nahaja in sem vpisal pot v Profile

Sveta mati bozja, sedem krizev in tezav! Pa menda nisi samo na konec profile-a
napisal cesa podobnega:
/usr/bin/gcc
?!??!?!?!
v profile moras samo tam, kjer je PATH= na koncu dodati
:/pot/do/gcc/brez/samega/gcc

To je obicajno /usr/bin, morda, ce si kaj sam compilal, imas v /usr/local/bin.
Prosim, ko ti uspe tegale apacha postaviti, ga ne daj javno na internet, ker
te bodo kiddia-i zivega pozrli, pa tega se vedel ne bos!