[ LUGOS ] Kabelska

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Fri May 18 11:02:29 CEST 2001

* On 17-05-01 at 23:00 Zelezen E. Egon - S59G (egon at homemade.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+
[...]
> Koliko je pa je to maksimalno ????
> Naprimer cena ni merilo .....
Maksimalno v bistvu ne vem koliko je ... najbolje da poklices ponudnike kabel
i-neta in povprasas sam..

> Upam na nasprotno -:)
> Naj mi proda najboljsega kar imajo ....samo transfer je problem ....
> Beri prejsnji odstavek -:)
Vecinoma imajo samo en model pri enem providerju... naprimer na SISTEL-u afaik
imajo samo LanCity modeme...

[...]
> Naprimer da dobim od prowidera po optiki cca 150 M signal  ...kolko ga lahko
> maksimalno speljem potem maksimalno po kabelskem in s cem ?
> Tip centrale  ki ima optiko je SDH kako ga lahko prepeljem potem po optiki na
> kabelsko na koksialni kabel , koliko in s cim ?
>
> Je malo prevec vprasanj ?

Ne vem ce ima kateri kabelski operater sploh pripravljeno infrastrukturo, ki bi
prenesla 100MB (izven lokalnega omrezja... se pravi prvi hop je navadno router
na 10Mbit linku). Tako da... tudi sumim da bos nasel kabelskega operaterja, ki
ti bo pripravljen to dejansko narest :/ Ampak klicanje ponudnikov kabel i-neta
ti ne more skoditi ;)

[...]
> Zelo lepo od tebe ....nisem pricakoval takih odgovor in se obenem zahvaljujem
> ...mislim da si nekje iz primorske ...
eeeeee... wronk... vom Lubiana ;)

+----and here the quote ends----+

--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS at neonatus.net, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus at neonatus.net
           RSA id: 0x90178DBD, Powered by Debian GNU/Linux 2.2+.
	     Cellular: +38641243189, Predjamska 4, 1000 Ljubljana
     Student of Slovenian veterinary faculty, University of Ljubljana.