[ LUGOS ] Kabelska

Zelezen E. Egon - S59G egon at homemade.net
Fri May 18 06:57:38 CEST 2001

Bostjan Muller wrote:

> * On 17-05-01 at 16:34 Zelezen E. Egon - S59G (egon at homemade.net) wrote:
> +----Here quoted text begins----+

> +----and here the quote ends----+
> Ne razumem kako mislis zasciten? Malo natancneje definiraj.. sam net ni nic
> zasciten, tako kot ni zasciten ppp dostop preko modema, ce hoces imeti zaprte
> porte jih moras pozapreti sam...

To sem skapiral ...

> Hitrosti variirajo od ponudnika do ponudnika, da se jih tudi povecati (za
> primerno placilo seveda) sam sem na SISTEL-ovem omrezju (sedaj pod Telemachom)
> in imam realen prenos max 64.4kB/s download in 16kb/s upload.

Koliko je pa je to maksimalno ????
Naprimer cena ni merilo .....

> Modem ti v velki vecini da v zakup/proda ponudnik kabelskega interneta in sam
> ne moras dosti vplivati na model/firmo....

Upam na nasprotno -:)
Naj mi proda najboljsega kar imajo ....samo transfer je problem ....
Beri prejsnji odstavek -:)

> Link na kabelskemu sistemu... ne razumem kaj mislis pod link? Morda streznik?
> To ima precej uporabnikov....

Naprimer da dobim od prowidera po optiki cca 150 M signal  ...kolko ga lahko
maksimalno speljem potem maksimalno po kabelskem in s cem ?
Tip centrale  ki ima optiko je SDH kako ga lahko prepeljem potem po optiki na
kabelsko na koksialni kabel , koliko in s cim ?

Je malo prevec vprasanj ?

> Upam, da sem vsaj do neke mere odgovoril na tvoja vprasanja.

Zelo lepo od tebe ....nisem pricakoval takih odgovor in se obenem zahvaljujem
...mislim da si nekje iz primorske ...
Ce sem ugotovil , pricakujem od tebe ribarjenje z kako barko v  jutranjih urah,
gajbo pir-a prinesem s sabo  -:)

> LP

> --
> Bo¹tjan Müller [NEONATUS], neonatus at neonatus.net, http://neonatus.net/~neonatus
> For my PGP key finger: neonatus at neonatus.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644
>     Celular: +386(0)41243189, Powered by Debian GNU/LiNUX , Student of VFUL
>                   Weird enough for government work.

Tudi tebi LP

p.s.

btw lahko pa najamemo veliko barko in vrzemo za pir pa smo vsi skupaj ...-:)

p.s.
Za studente :
Ta teden vozi iz Murske Sobote  do postaje Hodos  3. (krat ) na dan potniski vlak .

Zaenkrat se ta teden ne placa ...
Cas trajanja voznje iz MS do HODOS-a je 30 minut.

Prosim ne zelim delat reklame za Slovenske Zeleznice , saj od tega nimam nic
placano , pa tudi SZ nic ne racunajo ta teden.
To je samo v vednost. Zelim  studentom da si kaj privoscijo nekaj novega.
LP Egon