malo zgražanja...!

Tomaž Toplak Tomaz.Toplak at email.si
Thu May 17 18:46:20 CEST 2001

Zavedam se da takšno sporočilo mogoče ne spada sem, ampak vseeno sem jo poslal!

Približno ob koncu aprila sem si naročil LUGOS-ovo majico in sem dobil tudi sporočilo kam naj nakažem denar za njo! Potem čakam teden, teden in pol in nič, majice od nikoder. Pišem pismo do odgovorne osebe in ta odgovori, da so nekaj zamešali in da je zdaj res poslano, lepo se je opravičil in jaz mislim vse lepo in prav. Čakam spet tede, teden in pol, majice spet od nikoder. Pošljem spet pismo odgovornim osebam in to celo dvakrat, a odgovora novenega.
Jaz sem zdaj brez 2000 SIT, a majce vseeno nimam!

lp
tomaž