[ LUGOS ] XFS

Branko F. Gračner branko at edico.si
Wed May 16 13:50:14 CEST 2001

> Zanima me, ali že ima kdo izkušnje z nedavno objavljenim
> journaling datotečnim sistemom?  Se ga splača namestiti
> ali (še) ne?
>
> <http://linux-xfs.sgi.com/projects/xfs/>

jaz sem zadevo primerjal z ext2 in reiserjem

stvar (xfs) je blazno hitra in se po hitrosti lahko povsem primerja z
async mountanim ext2jem. pri kreiranju datotek je priblizno 2.5-4x
hitrejsi od ext2ja, pri brisanju velike kolicine datotek je pa xfs precej
pocasnejsi od ext2 (tam okoli 5x-6x). reiserfs je tukaj najboljsi. pri
delu z velikimi datotekami je zopet najboljsi xfs, vendar tukaj gre za
majhne procente (5-10%)...

deluje izredno stabilno in podpira ACLje (ja, ja ;:>), podpira kvoto,
nima problemov z nfsjem. nisem sprobal, ampak baje nima problemov niti z
raidom.

skoda, da je patch na voljo le za 2.4.2 in za 2.4.3

skratka.... to, kar linuxu ze dolgo manjka... en orenk FS.

brane