[ LUGOS ] ppp problem

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu May 10 14:18:13 CEST 2001

Na 10 May 2001 13:55:44 +0200, je Jure Koren zapisal:

> Preseli se nekam, kjer za internet ni treba met
> bednega ISDN.

mal unrelated, ampak zaradi tegale bi se pa človek res skoraj rad
odselil v kakšno banana republiko kjer ni kretenoidnih 'hi-tech'
politikov in živel v skladu z naravo do konca svojih dni...

http://www.finance-on.net/show.php?id=5261

stvar na prvi pogled nima zveze z linuxom ... vendar:
glede na to, da gre del denarja očitno avtorskim agencijam, za 'oškodovanja' intelekutalne
lastnine pavšalno... se pojavlja vprašanje:
če morajo plačevati vsi ki uporabljajo intelektualno lastnino ne glede na to ali res kršijo zakon in je potem to kompenzacij ali ne
potem:
naj tudi dobijo vsi, ki vsakršno intelektualno izdeljujejo... neglede na to ali sami za izdelavo zaračunavajo ali ne...
Hmm...
resno vprašanje, kaj storiti če pride do česa takšnega v sloveniji in ali
je odprto programje argument proti temu.
torej da je zakon diskriminatoren do ljudi, ki uporabljajo stvari ki so zastonj in/ali svobodne.

Malo zmedeno sem povedal.. sam ... a kam bo šel tale kvazisocialnoliberalističnikapitalizem v EU in ZDA
je resno vprašanje tudi za prihodnost Linuxa

... ali se na dolgi rok obstanek linuxa in intelekutalna lastnina v takšni obliki izključujejo? Kakšne so lahko implikacije
odgovora na to vprašanje pa si lahko vsak predtavlja sam...

Lep Pozdrav
Andraž Tori