[ LUGOS ] Program za konverzijo .ttf->.afm ?

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed May 9 23:19:20 CEST 2001

Na 09 May 2001 23:15:04 +0200, je Damir Ujcic zapisal:
> Evo, prokušavam nešto sa StarOffice i muče me fontovi i kvačice na njima.
>
> Probao sam konverziju tt fontova sa programom ttf2pfa, ali on napravi latin1
> PS fontove a ne latin2 koji meni trebaju.
>
> Kako konvertirati to u latin2?

V nekaterih programih je možno priti skozi tudi z latin1 enkodiranimi
latin2 fonti... To narediš na dva načina, eden je da v fonts.scale in
.dir fajlih preprosto napišeš da je latin1, potem pa pač pišeš čšžje in
program sploh ne ve kaj se sploh dogaja

lahko pa se zatakne pri printanju, potem je dobro da program omogoča še
poljubno dodano pretvorno tabelo, to naštimaš... in voila.. nekako tako
sem abiword pripravil da dela z kvazi latin2 fonti ...

> Drugo, CorelDraw ima na CD-u nešto PS fontova sa šđčćž u win1250 rasporedu -
> može li se to isto kako konvertirati u latin2 (iso8859-2)?

Hmmm kakor poznam .afm je stvar dokaj trivialna, samo nekdo jo mora
napisat..., vse kar je treba je ustrezno zamenjati tisto kodno tabelco
na začetku,.... je pa moje  znanje PSja malo šepavo in lahko da se
motim...

Lep Pozrdav
Andraž Tori