fonti v x-ih

Matej Golob matej at skavt.net
Wed May 9 17:27:53 CEST 2001

Sem zelo "nov" v x-windowsih. Nalozil sem si Mandrake 8.0, ki mi je prav
lepo prepoznal graficno kartico in po nastavitvah monitorja mi je tudi
sliko prikazalo. Moti me le to, da so fonti zelooo zobati - in to do te
mere, da je recimo majhne "sistemske" fonte skoraj nemogoce brati, ker
pri tankih linijah v crki, "manjkajo" pike (upam, da sem razumljivo
napisal). Na drugi masini (drugacna graficna kartica, drugi monitor ipd)
pa je stvar izgledala prav lepo.
A bi kdo vedel, kako se da stvar "ustimat" oz. nastavit "mehcanje"
fontov? Oz. kaj bi sploh bilo narobe? (graficna kartica je riva TNT2, 32
Mb, monitor 17" panasonic).

Hvala za pomoc.

Matej