[ LUGOS ] atapi cd-rw

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Tue May 8 18:04:10 CEST 2001

On Tuesday 08 May 2001 17:11, Jurij Rescic wrote:
> Težava je pa v tem, da zdaj ne vem, kako bi spet samo bral
> CDje.  Naložen imam modul ide-scsi, v /dev pa sem naredil
> link cdrom na scd0.  Ko mountam /dev/cdrom, pa mi pravi
> 'unknown device'!

1.) Poskusi s polnim ukazom: mount /dev/cdrom /mnt/cdrom -o ro -t iso9660

2.) Poskusi z /dev/scd0 namesto /dev/cdrom

3.) Kako je nastavljen /dev/scd0? Pri meni je tako:

$ ls -l /dev/cdrom
lrwxrwxrwx    1 root     root            9 Mar 20 05:31 /dev/cdrom ->
/dev/scd0
$ ls -l /dev/scd0
brw-rw----    1 root     cdrom     11,   0 Mar 20 05:31 /dev/scd0
$

Pazi na stevilke (11, 0). Ce niso take:

rm /dev/scd0
mknod /dev/scd0 b 11 0

To je naceloma vse, kar je potrebno za delovanje. Pa seveda moras biti root,
ko mountas, pravzaprav ni nujno, ampak najprej zadevo usposobi kot root.

Borut
borut.mrak at ijs.si