[ LUGOS ] Enlightment!

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Sun May 6 20:36:46 CEST 2001

On Sun, May 06, 2001 at 08:03:18PM +0200, Tomaz Toplak wrote:
> Ko sem instalirar rdehat sem oznacil za instalacijo tudi namizje
> enlightment!
> Le tega pa pri graficni prijavi ni mozno izbrat! Mi prosim kdo pove kako
> ga naj zazenem??

Ker ni v navadi, da bi vsakic uporabljal drug window manager,
ponavadi naredis svoj .xinitrc (v svojem home direktoriju),
moj ima samo tole vrstico:

exec /usr/local/enlightenment/bin/enlightenment

Ce uporabljas xdm imas navadno v /etc/X11/xdm datoteke,
s katerimi nastavljas le-tega. Zate sta pomembni le
Xsession, kjer nastavis window manager (vsebina je lahko
enaka kot v .xinitrc), mogoce pa bi rad nastavil se
parametre X ko se nisi logiran. Jaz imam v Xsetup_0 tole:

#!/bin/sh
# $XConsortium: Xsetup_0,v 1.3 93/09/28 14:30:31 gildea Exp $

# (dont) start the console
#xconsole -geometry 480x130-0-0 -daemon -notify -verbose -fn fixed -exitOnFail

# set root window color
xsetroot -solid MidnightBlue

# set keyboard repeat delay/rate
xset r rate 250 60

# enable dpms energy saving for monitor
xset dpms 300 300 300

# enable screen blanking
xset s 300 5

# disable the annoying speaker beeps
xset b 0

Ce imas vec screenov na eni masini (najverjetneje nimas),
potem imas tudi Xsetup_1 in mogoce celo 2 ali pa kar 3 :)
Skratka, za vsak xdm screen enega.

To je to. Ce imas rajsi graficna orodja za nastavljanje,
jih lahko uporabljas, ampak jaz ti odsvetujem.

Najvec pomoci pri konfiguraciji ti bodo nudile kar konfiguracijske
datoteke same, zato se kar sprehodi po /etc/X11 in preberi vse,
seveda pa pomaga tudi ce poizkusis z ukazom "man <ime datoteke>".
Veliko konfiguracijskih datotek je dobro razlozenih v man straneh.

Aja! Ce kaj spreminjas, si zapomni, kaj. Ko kaj vec ne dela je
blazno dobro, ce se spomnis, kaj si nazadnje popravil (pokvaril).

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer