[ LUGOS ] HTML editor

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat May 5 14:05:13 CEST 2001

Na 05 May 2001 13:37:43 +0200, je Igor Kolar zapisal:
> Hi,
>
> Mi lahko kdo priporoèi kak WYSIWYG vizualni urejevalnik HTML za
> GNU/Linux? Kaj podobnega Macromediinemu DreamWeaverju mogoèe ali
> NetObjects Fusionu mogoèe?

hmm pomoje boš še najbljižje prišel z Mozilla Composerjem (ki je IMHO
crap)..

Linuxu hudo manjka enega dobrega vizualnega urejevalnika HTML

> Še to - vi, nedit, joe, pico, ... so sicer dobri (v njih itak popravljam
> HTML kodo), a tokrat res rabim vizualni urejevalnik.

Daj če najdeš sporoči... to je ena od bolj 'wanted' stvari in bi bilo dobro da o tem vemo kaj povedat ljudem ki sprašujejo
tudi če je kaj komercialnega, samo da vemo da obstaja

drugače pa nekaj kar je vsaj malo bližje htmlju je SCREEM, samo ni vizualen
www.screem.org

Mogoče ma KDE kakšno stvar notr.. ne wem...

Lep Pozdrav
Andraž Tori