[ LUGOS ] vprasanje (fwd)

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Fri May 4 22:32:01 CEST 2001

On Fri, May 04, 2001 at 09:59:04PM +0200, Miha Tomšič wrote:

> Ima morda kdo kakšne izkušnje, kako se spopasti s takimi težavami?
> Je krivo rezanje particij s FIPS-om?

Verjetno ne.

> [...]
> /boot : linux native 36 MB
> /home : linux native ~530 MB
> <swap> : linux swap 132 MB
>
> Vse lepo in prav, instalacija je sla gladko skozi,
> nalozil se mi je program lilo (ali nekaj takega, ki me
> v zacetki vprasa ali zelim linux ali dos/windows boot,
> ampak pri linux bootu se ZATAKNE:
>
> zatakne se, ko pise nekaj takegga:
>
> ...bla bla...
> Partition Check:
>   hda:
>
> potem pa racunalnik zmrzne (vsaj cca 20 minut se nic ne zgodi).
> Isto se zgodi ce poiskusim bootati s pomocjo booot-floppy-ja.

Kako pa je uspel instalitati ce ne more zagnati z diskete ,
kako je zagnal linux kernel (cdrom, loadlin, ...) ?

Kaksen notebook ima ?

Poglej si http://www.linux-laptop.net
Obvezno za prebrat preden se lotis instalacijo na notebook

--
 E-mail: David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
PGP key: http://home.amis.net/ipavec/pgpkey.txt