[ LUGOS ] ram in mletje diska

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed May 2 14:09:48 CEST 2001

Na 02 May 2001 13:31:04 +0200, je Vuki zapisal:
> Živjo
>
> Eno vprašanjce...
>
> Mam en P150-16MB/hda1 800MB/swap 100MB/RH 6.2
>
> Skoz mi melje po disku in se tepe za okol 500Kb prostga rama. Ampak swapa mi
> pa samo 10MB. Kaj moram narest, da mi bo več swapa naredu in sprostu mal več
> rama?

a) kupiš več rama
b) poskušaš odstranit procese ki jih ne rabiš
c) skompajlaš minimum needed kernel
d) poskušaš povedat kernelu kaj hočeš preko procfs, lahko probaš
zmanjšati recimo inode-max in file-max, verjetno pa boš predvsem
/proc/sys/vm poskušal stunat, več lahko prebereš v
/Documentation/filesystems/procfs (kernel source)
e) glej a)

Lep Pozdrav
Andraž Tori