[ LUGOS ] samba

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Tue May 1 10:59:53 CEST 2001

matej wrote:

> A slucajno kdo ve, ce se Sambo da prepricat, da bi lahko razvajeni
> uporabniki windowsov nanjo zapisovali imena datotek s slovenskimi znaki
> (sumniki); ali pa je edina resitev prepricevanje, da taksna imena
> datotek niso dovoljena (problem je v tem, ker mi samba pusti zapisati,
> ne zmore pa brati taksnih datotek).
> Ce je stvar mozno realizirat, bi prosil za nasvet, kako se lahko to
> napravi.

V jedru moraš imet podporo za NLS. Predvsem tile ne smejo manjkat:
iso8859-2, cp852, cp1250. Potem pa samo v /etc/smb.conf vstaviš:
[global]
  character set = ISO8859-2
  client code page = 852

S tema dvema parametroma so datoteke s šumniki vidne in uporabne v NT4,
W2K in msclient za DOS. Kaj se dogaja z W9x nimam pojma.

Janez