[ LUGOS ] Postgresql in slovenski locale

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Wed Mar 7 08:08:20 CET 2001

Zdravo !

> copy ime_datoteke from 'datoteka.txt' using delimiters ',';

To vem, vendar to ne resi mojega problema. Zanima me naslednje:
imam tekstovno datoteko v kateri so nekatera polja stevilke in sicer so zapisane
kot se to v nasi drzavi uporablja: 123.567.890,22; torej za decimalni separator
je vejica (,) za separator tisocic pa pika (.). Ker te podatke potem uvazam v
Postgres bi bilo najenostavneje ce bi to slo brez vmesnih pretvorb (pike ven in
potem se vejice v pike). Zato me zanima kako morem nastaviti Postgres, da bo
decimalni separator vejica in ne pika.
Na Postgresovi strani pise, da se to nastavi z locale (ce proces postmaster
pozne user, ki ima ustrezen locale potem naj bi to bilo to), pa to ne gre.
Direktno lahko nastavljamo samo obliko datuma (kolikor mi je znano).

Lep pozdrav, Andrej