[ LUGOS ] proftpd in timeouts

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Sun Mar 4 13:59:47 CET 2001

>  Sej lih v tem je fora, da da se to dogaja pri vecini fajlov in povsem
>  nakljucno, vendar je najvecja verjetnost, da se to zgodi tam pri ene 50 kb.
>  Kakor, ce prenos mal zastane, potem je konc. Ker fora je tud v tem, da se
>  dogaja samo na pocasnih linijah (33.6). Prek lana se kej tazga sploh ne
>  dogaja.

ne vem, ce je to, kar se dogaja pr men, povezano, ampak jst mam pr
telemachu s kakrsnim koli prometom od mene ven, ki je vecji kot nekaj
10kB tako foro ...
ene 100kB poleti ven v manj kot sekundi, pol gre pa naslednjih 100k v
mogoce pol ure ... to karkoli, ftp, scp, mail, ...

se vam to dogaja samo in izkljucno s proftpdjem? al je to kaka fora v
konfiguraciji mreze nekje pri ISPju? jst se raziskujem, zaenkrat zgleda
tko, da do cloveka v istem subnetu dela ok, v drug subnet pa stekne ...

--

Pegasus