[ LUGOS ] editor brez save-as

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Sun Mar 4 07:49:57 CET 2001

Howdy!

On Wed, 21 Feb 2001, Jure Mercun wrote:

> Malo sem poizkusil z
>
> cp /etc/FILE /tmp/FILE.tmp
> chmod 666 /tmp/FILE.tmp
> su USER vi /tmp/FILE.tmp
> cp /tmp/FILE.tmp /etc/FILE
> rm /tmp/FILE.tmp
>
> vendar ne dela tako, kot bi hotel, ker skripte noce pognati, kot root,
> ceprav so permissioni -rwsr-sr-x. Pomislil sem, da je problem v tem,
> da poganjam skripto in poizkusil v perlu. in v c-ju.

Problem suid-a pri shell skriptah je v tem, da se skripta pozene s
premissioni shella, ki je naveden v zacetku skripte

#!/bin/sh

To, da neko skripti das parmissione x samo pove shellu, da je executable.

Morda bi stvar lahko resil tako, da bi skopiral /bin/bash v nekaj drugega
(recimo /bin/subash) in nastavil suid bit. Potem pa v skripti uporabljal
ta 'su-shell'. Ampak to je samo moja ideja, nisem poizkusil.

Peace!
  Mkx