[ LUGOS ] i810 & SVGATextMode oz. karkoli :)

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Thu Mar 1 11:30:28 CET 2001

Hoj!

Imam se eno vprasanje; vceraj sem na eni masini s plato Intel i810
poskusal nastavit kaksno kulturno velikost tekstne konzole (recimo
116x30), pa sem mislil, da bom ponorel... za zacetek nisem vedel, kot kaj
naj kartico prijavim v TextConfig (aja, kot verjetno veste, je kartica
onboard), pa sem jo kot "generic VGA". Murphy je seveda deloval in ko sem
pognal "SVGATextMode 116x30x8", se je monitor pritozil, da na tako nizki
vsync pa ze ne bo delal (okoli 20 Hz ce me spomin ne vara). Potem sem
poskusal malo spreminjat clock line pa mode, ampak ni nic od tega
pomagalo.

No, na koncu sem poskusil se z vga=ask in v polje vpisal scan, kjer se
je potem pojavila izbira 132x30 (oziroma 132x60 za 8x8 font). To sicer
deluje, ampak iz neznanega razloga ima vsak znak modre barve nad seboj
crto -> WTF? Na koncu sem sicer pustil tako, ampak resitev vsekakor ni
cloveku prijazna.

Ali obstajajo se druge moznosti za spremembo velikosti konzole? Kaj naj se
poskusim?

Lep pozdrav,
Andrej Lajovic