[ LUGOS ] dosemu

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Sat Mar 31 19:46:30 CEST 2001

On Sat, Mar 31, 2001 at 07:08:26PM +0200, David Klasinc wrote:

> Meni je uspelo poganati marsikatero aplikacijo napisano v Clipperju. In to
> tako aplikacijo, ki se je povezovala na Netware server in dol jemala
> podatke. :)

OK, sam jaz ne bi poganjal glavnih knjig, jaz bi kako staro igro igrla hehe.
Recimo, ne vem kaj pomeni zgornji naslov, da bi vsaj vedel, kje iskat
napako. Mogoce multimedia, kaj vem ... :-\

--
Andraz Hvalica                      |   Daddy, why doesn't this magnet
andraz at amis.net                     |   pick up this floppy disk?