Cyrus IMAPd

Damir Dezeljin programing at nib.si
Wed Mar 28 12:11:02 CEST 2001

Ciao!

Instaliran imam RH-7.0 in se ze nekaj casa zezam z namestitvijo Cyrus
IMAPd-ja iz originalnih CDjev, poleg tega da nekaj joka za neki
dependences (ki ga ne najdem na CDju), me tudi zeza sama konfiguracija .
probal sem si pomagati z RedHatovim HOWTOjem, a zal je precej star in
nisem nic uspel.
Rad bi nastimal Cyrus IMAPd , ga spravil v "sozitje" s postfixom, userje
pa bi oba preverjala tako iz /etc/passwd, ce pa ga ne najde tu noter pa
iz MySQLa . kaj mi lahko kdo pomaga, ali pa poslje kak URL kakega
novejsega HOWTOja, ki bi mi pomagal instalirati in skonfigurirati .rpm
paketke za moje zelje???

Lp,
Dezo