[ LUGOS ] Project Lisa

Dezo Programing at nib.si
Thu Mar 22 18:29:30 CET 2001

Ciao!

Skoraj bo mesec mimo od "uradnega" zacetka projekta Lisa, pa kot vem smo
bolj malo naredili ... no ja jaz sem kar nastudiral RedHat in sprobal kup
stvari ... dobro pa bi bilo da se v prvem tednu aprila malo resnejse primemo
tega projekta in postavimo server.

RedHat sem kar dodelal, edino kar manjka "standardni" distribuciji s
popravki seveda je FrontPage extensions, za drugo pa mislim da nam ni treba
delati .rpm paketov.

No kot sem rekel, proti koncu naslednjega tedna, bi kaj zacel delati za to,
kajti MIRK se bliza.

Lp,
Dezo