[ LUGOS ] Kako se vam je zdel KyLIX ?

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Mar 22 14:12:37 CET 2001

On Thu, 22 Mar 2001, Primoz Gabrijelcic wrote:

> Ti pa se nisi bil na dosti Marandovih predstavitvah :-)

no, moram reci, da itak nisem pricakloval da bom yvedel kaj cesar se nisem
vedu, konec koncev je to marketinska prireditev...
Kylix je orodje, ki ima velik potencial, tako za borland kot za linux...

me pa zanima nekaj drugega, kako se je prisotnim dopadel LUGOSov prispevek
k prireditvi?

(feedback sva si zaenkrat izmenjala le z rokom, morda bi bilo dobro, da se
ostali komentirate... vse od vsebine do artikulacije, itd)
ker se zna zgoditi, da bomo pristavili loncek se pri kaksni podobni
predstavitvi je dobro da se se malce izpilimo...

Lep Pozdrav
Andraz Tori