[ LUGOS ] Kako se vam je zdel KyLIX ?

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Thu Mar 22 13:46:49 CET 2001

On Thu, 22 Mar 2001, Primoz Gabrijelcic wrote:
> Najvecje tezave bodo, vsaj tako je videti, z deploymentom - tipicni Linux
> problemi na kvadrat, se bojim. K. uporablja posebej prirejen QT (minus nekaj
> da* staticno linkat v aplikacijo. Pa recimo ce je na ciljni masini star
> glibc tudi ne bo delalo in bos moral se tega dati zraven.
Se pravi je predstavitev/nateg uspel. Mene so s svojimi trditvami
popolnoma nastimal, pa morem rect, da nisem lih nov tako v Linuxu kot v
Delphiju.

Si bom ze danes instaliral tole zival, pa bom sprobal. Imam X in twm in
nic drugega, pa da vidmo ce so fantje lagali, ker ce so, jim je kej za
utrgat. Pa ASM bom definitivno sprobal, ker ce to drzi, kar je stric reku
se bi lahko kaksen driver kar na hitro v Kylixu spisal.

Rok Krulec

Portoroz, 22.03.2001 @ 13:42