Novi Lisa paketki.

Rok Papez rok.papez at email.si
Wed Mar 21 17:42:33 CET 2001

Zivjo!

On Tue, 20 Mar 2001, Borut Mrak wrote:

> Ti, Jernej, jaz, prav gotovo pa tudi Stojan in Rok to vesta. Ker pa je Nekdo
> prelen, da bi pogledal, je vprasal ;-]

:-).
Vendar pa lisa-bind deluje drugace...

Da ne bom podpiral "lenobe" si za domaco nalogo oglej(te)
kako lisa-bind && syslog interakcija deluje ;-). Gre pa za
basic unix koncept, ce smem malce pomagati.

Prvi, ki bo ugotovil kako/zakaj lisa-bind posilja messages syslogu
dobi pivo ob prvi priloznosti (Stojan.. ti ne mores sodelovati) :-).

--
best regards,
Rok Papez.