[ LUGOS ] amanda in mandrake

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed Mar 21 12:55:08 CET 2001

On Tue, Mar 20, 2001 at 01:42:30PM +0100, Robert Ludvik wrote:

> ampak se vedno pravi:
> "selfcheck request timed out.  Host down?".
> firewall ni kriv, hosts.deny, allow tudi ne (testirano!)

Ce imas drugi host za firewallom, potem je ZELO verjetno kriv firewall, ker
amanda dela na nek zelooo cuden nacin in da bi jo spravil skozi firewall bo
potrebno kar nekaj hackanja... :)

> prebral sem naprej in nazaj FAQ, arhiv amanda-users,... sam se vedno
> ne gre
> na RH se lahko telnetam na port 10083, Mandrake pa takoj prekine vezo.
> ima kdo kako idejo??

Poglej v /tmp/amanda kaj pise v logih na drugem hostu, tistem, ki ti javlja
host down... Poglej tudi v /var/log/messages na tej masini

Quick guess bi bil, da je nekaj narobe s pravicami oz da je nekaj narobe v
inetd.conf na doticnem hostu.

David!