[ LUGOS ] mySQL in ODBC

Roman Novak roman.novak at fov.uni-mb.si
Wed Mar 21 11:46:44 CET 2001

Pozdrav.

Ce so ti desktop userji povezani v lokalno mrezo, daj mysql na streznik in
naj preko ODBC preko mreze dostopajo do baze (po mojih izkusnjah zadeva
deluje odlicno).
 Tako bos ti laufal samo en mysql server in ne na vsakem desktopu posebej.

Poleg tega bo verjetno bolje s stalisca varnosti, preglednosti, enotnosti
podatkov, zanesljivosti itd., ce
bos ti imel centralno bazo podatkov na eni masini, kot pa da ima vsak
uporabnik
svojo verzijo podatkov na svojem racunalu.

Roman