[ LUGOS ] Distribucija Linuxa

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Wed Mar 21 08:23:30 CET 2001

> Linux (jedro) dela od 386sx naprej, tm nekje z 2mb rama.
> Se zmeri mam (nekje po predalih) masino, ki je 386sx z 8mb rama, ki je
> bla na nekmu starmu debianu dolg casa privaten irc server.
>
> Kakrsen koli CRC error ze vidis, pomeni problem s hardverom, ne pa z
> linuxom. Za zacetek poisci na netu memtest86 in si z njim pretestiraj
> ram.
>

> --
>

> Pegasus

Saj vem, da je to hw problem, vendar ne tak, da bi bilo kaj narobe s
hw-jem marvec so novejse razlicice distribucij optimizirane za novejsi
hw. Konkretno za mojega Pentiuma sem vceraj dobil RH 5.2, ki sem ga
instaliral brez posebnosti, nobenih errorjev, nobenih napak ipd.
Tudi na mrezi sem nekje zasledil (pozabil sem kje), da nekatere
distribucije (ne vem katere) na starejsem hw-ju zaradi omenjene
optimizacije ne bodo delale, pa me zanima ali ima kdo izkusnje
s starejsim hw-jem in na njem delujocimi novejsimi distribucijami.
Vceraj sem sel malce na suse gledat, pa za njega pravijo, npr. da na
486 50Mhz ne dela (oz. ne pise, da bi bil podprt, 66Mhz pa je).

aless