[ LUGOS ] Distribucija Linuxa

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Tue Mar 20 20:42:50 CET 2001

Ales Smrdel wrote:

> Zivijo!
>
> Imam eno staro 486-ko in nekoliko novejsega Pentiuma, in bi rad
> gor instaliral Linux. Problem je (baje) v starem HW-ju, ker mi
> novejse distribucije ne delajo (na Pentiumu sem probal nekaj
> razlicic RH-ja (7.0, 6.2, 6.1) pa mi ni delalo (CRC error,
> ali pa neka interna sistemska napaka, oboje pri nalaganju ali pa
> dekompresiranju kernela). Zanima me, ce slucajno kdo ve, katera
> distribucija bi delovala na Pentiumu (kaj pa na 486-ki).
>
> Hvala in lep pozdrav                                    aless

Linux (jedro) dela od 386sx naprej, tm nekje z 2mb rama.
Se zmeri mam (nekje po predalih) masino, ki je 386sx z 8mb rama, ki je
bla na nekmu starmu debianu dolg casa privaten irc server.

Kakrsen koli CRC error ze vidis, pomeni problem s hardverom, ne pa z
linuxom. Za zacetek poisci na netu memtest86 in si z njim pretestiraj
ram.

--

Pegasus