[ LUGOS ] Re: [ LUGOS ] Distribucija Linuxa

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Tue Mar 20 15:15:00 CET 2001

> Hm, vse distribucije delajo na 486 in naprej. Je pa res,
> da moras veckrat prevesti kernel za dolocen CPU.
>
> B.

Ja, saj vem, vendar ce se prav spomnim moram imeti kernel preveden in
spravljen na boot particijo, da pa ga lahko prevedem rabim delujoc
sistem (po moznosti Linux), razen ce obstaja v vseh teh `uporabniku prijaznih'
razlicicah kaksna opcija, da mi gre kernel prevajat, ne pa da ga od ne vem
kje potegne (tega mi se ni uspelo (zopet RH)).

aless