[ LUGOS ] Notranja mreza in internet

Robert Ronta robert.ronta at tele-cable.net
Sat Mar 17 20:31:39 CET 2001

Zivjo!

> Pozdravljeni! Zanima me ce kdo ve kaj naj naredim v sledecem rpimeru. Doma
imamo notranjo mrezo.. Server ima win98 moj racunalnik pa ima linux (imamo
> kabelski internet (www.tele-cable.net)) Sedaj pa je problem da mi v linuxu
dela internet samo na ip in ne na host.. sepravi na http://193.2.1.66 grem
lahko na
> http://www.arnes.si pa ne morem. Hostov ne morem niti pingati. Vecina jih
misli da nimam v /etc/reslo.conf dobro nastimane DNSje ampak imam ((search
> siol.net, netmask 193.189.160.11, netmask 193,189,160,12) -tole imam
notri). Ce ima kdo kaksno idejo se naj mi prosim pove!

Sicer nisem prevec dobro razumel tvojega stanja, a zdi se mi, da je tvoj
racunalnik z Windowsi pravzaprav tista masina, na katero si obesil kabelski
modem, tista druga masina, kjer imas Linux, pa je obesena na Windows masino.
In ta Linux masina se ti oglasa samo na naslove. No, pa saj to verjetno niti
ni prevec vazno.

Podpiram Boruta, ki pravi, da se pridruzuje vecini v mnenju, da vsebuje tvoj
/etc/resolv.conf napacne vnose.

Nisem se prevec ukvarjal z vprasanjem, ce je za tvoje tezave mogoce krivo
to, da imas drug siolov DNS IP address locen z vejicami, a to vsekakor ne bi
smelo biti tam not.

Predlagam, da v svoj /etc/resolv.conf vpises tole:
search tele-cable.net
namesrever 127.0.0.1

-r