Notranja mreza in internet

Jure Repnik jure.repnik at siol.net
Sat Mar 17 20:12:35 CET 2001

Pozdravljeni! Zanima me ce kdo ve kaj naj naredim v sledecem rpimeru. Doma imamo notranjo mrezo.. Server ima win98 moj racunalnik pa ima linux (imamo kabelski internet (www.tele-cable.net)) Sedaj pa je problem da mi v linuxu dela internet samo na ip in ne na host.. sepravi na http://193.2.1.66 grem lahko na http://www.arnes.si pa ne morem. Hostov ne morem niti pingati. Vecina jih misli da nimam v /etc/reslo.conf dobro nastimane DNSje ampak imam ((search siol.net, netmask 193.189.160.11, netmask 193,189,160,12) -tole imam notri). Ce ima kdo kaksno idejo se naj mi prosim pove!

Hvala, Jure - AIR_MAN
jure.repnik at siol.net