[ LUGOS ] dve vprasanji

matej.spiller at guest.arnes.si matej.spiller at guest.arnes.si
Sat Mar 17 14:28:29 CET 2001

> Zivjo!
>
> Pred tednom sem kupil MiniDisc, na katerega se da baje snemat tudi preko
> opticnega kabla (ki je prilozen). Kolikor jaz vem, nekateri CD playerji
> imajo opticni izhod, zanima me pa, ali ima mogoce tudi kaksna zvocna
> kartica to moznost?

Naprimer kartica od Guillmota Maxi Studio ISIS XL ali pa Hercules Game
Theatre XP. Preberi si http://www.mlacom.si/novosti.htm. Slednja ima
opticne vhode in izhode. Cena 36.000 SIT. Baje da je boljsa od SB Live
Platinuma 5.1. Ima celo dodatne USB vhode na externemu vmesniku, ki ga
postavimo na mizo, na katerem so vsi vhodi in izhodi (iz same kartice vodi
le kabel do vmesnika)

Matej