LUGOS xhost +

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Tue Mar 13 14:39:29 CET 2001

> ob bootu se pozene na mojem rac. X server, pri cemer
> bi rad, da lahko vsak uporabnik iz poljubnega rac. poganja programe
> brez, da vpisem xhost +.
> kje bi se dalo to nastaviti ?

Teoreticno lahko xhost + da kaksna skripta, ki se pozene ob zagonu.
Ampak z varnostnega stalisca je to zelo, zelo vprasljivo pocetje, ker je
eden od programov, ki jih lahko pozenejo, keyboard sniffer.

Ima pa ssh vgrajen transport za X pakete - mogoce bi ti to kaj pomagalo?
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important
Matija.Grabnar at arnes.si