[ LUGOS ] kernel 2.4.2

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon Mar 12 11:37:17 CET 2001

On Sat, Mar 10, 2001 at 04:45:56PM +0100, Bostjan Tursic wrote:

> Na kurac mi grejo taki odgovori, a ti si pa vseveden guru. Zadrz jih drugic
> zase!

Ravno zaradi tega, ker nisem vsevedni guru berem dokumentacijo!

Dokler nekdo ne bo pripravljen prebrat nekaj dokumentacije, ne bo
pripravljen uporabljat Linuxa. Vsaj zaenkrat se ne. In dokler mu bodo ljudje
na tej listi pomagali tako, da ga bodo ujckali in ga drzali za roke, ne bo
prebral nobene dokumentacije.

> Ce nimas kaj pametnega za povedat bodi tiho.

Mu mar nisem povedal resitve za njegov problem? Na kurac naj ti gredo taki
odgovori, ki so samo flame. Jaz sem mu povedal kaj naj naredi, da mu bo PPP
delal. Naj do konca prebere dokumentacijo, ali je to res tako tezko? In ali
je res tako narobe, da se to cloveku pove?

PS: Ce ti ob menjavi kernela ne pade na pamet, da bi prebral changes, da
vidis kaj je novega v kernelu, zakaj potem sploh menjujes kernel?!?! Zato
ker je 2.4.2 bolj fancy kot 2.4.1? Potemtakem naj ti PPP se naprej
strajka... (Ja vem, da nisi bil ti tisti, ki je jamral. To velja za vse
tiste, ki nameravajo menjat kernel)

David!