Vršenje dolžnosti

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sun Mar 11 18:15:08 CET 2001

	Lepo pozdravljeni, golobčki!

Naj kar takoj naštejem nekaj stvari, ki jih ne bom počel in iščem
nekoga, ki bi me pri tem nadomestil.

- pošiljanje majic in CDjev

Še vedno pa nameravam:

- prinašati papirnato pošto, ki pride na nas domači naslov (ažurnost ne bo
nič boljša kot doslej)
- vpisovati prijavnice (z isto pripombo)

Če bi se kdo rad bolj aktivno vključil v delovanej LUGOS-a ima zdaj
odlično priložnost. Skratka želim, da malo več skačete okorg mene in me
sprašujete, če lahko kako pomagate in s tem izkažete neko spoštovanje, ne
pa z galsovanjem za častnega člana.

Zelo veliko boste naredili s preprostim kurirskim delom! Papirje prinesete
s točke A na točko B, kjer jih nekdo podpiše in potem odnesete papirje
naprej na točko C ali jih kam pošljete. Predvsem bi bil tega servisa vesel
v dopoldanskem času, ko ne morem kar tako malo skakati iz službe. Hvala.

Računam, da se bo moja vloga vršilca končala v recimo dveh mesecih, ko bo
sklicana izredna skupščina na kateri želim, da se potrdi nov predsednik.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -