PHP vprasanje - prosim pomoc

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Sat Jun 30 20:19:19 CEST 2001

Pozdravljeni,

delam diplomo, v sklopu katere moram narediti tudi par java appletov ...
no zdaj pripravljam enega, sem pa naletel na problemcek: V eni textovni
datoteki na disku (precej velika) imam ene podatke, vsaka vrstica teh
podatkov ustreza tocno dolocenemu dnevu v letu, da pa nebi cele datoteke
prenasal iz serverja v applet sem premisljeval, da bi to vrstico dobil
applet kot parameter, vendar tega za enkrat ne znam naredit ... ce je
kdo tako prijazen, bi ga prosil da mi napise kako bi lahko doloceno
vrstico podal v HTML tag ... torej <... PARM="<vrstica>" ...> Ta vrstica
se ujema tocno z dnevom v letu trenutnega datuma ... torej 1. januar je
1. vrstica, 1.februar 32. vrstica - kaj se da dobiti kako dan v letu
(stejem kot da je VSAKO leto prestopno). No ce se komu da pomagati, bi
mi to prihranilo precej casa.

Hvala in lp,
Dezo