Vec smb_username-ov mapiranih na en unix_username (Samba)

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Wed Jun 27 13:43:56 CEST 2001

Pozdrav!

Ze nekaj casa se ubadam s sambo (man smb.conf,
http://sunsite.dk/samba/oreilly/using_samba/...) pa vendar mi ne uspe
izvesti zgoraj omenjene situacije. Idealno bi bilo tako:

vec smb_username-ov (vsak z svojim geslom, razlicnim od unix_username-a!)
mapiranih na en unix_username-e, ki bi imel do enega share-a admin
privilegije

S tem se izognem temu, da imam toliko unix_username-ov kot imam admin
userjev na share-u. Vem, da je priporocljivo imeti samo enega ali dva admina
na share-u vendar je pri meni situacija pac taka, da to ne morem upostevati.
Sedaj imam pac reseno tako, da imam toliko unix_username-ov kot imam adminov
na share-u. Je zgoraj omenjeno situacijo sploh mogoce izvesti v Sambi?
Mogoce obstaja kaksen drug nacin?

Probal sem z parametrom "username map" vendar me moti ta stavek "Thus if you
connect to \\server\fred and fred is remapped to mary then you will actually
be connecting to \\server\mary and will need to supply a password suitable
for mary not fred", predvsem to, da imam potem v koncni fazi en password za
vse mappane userje (kar pa ni moj cilj). V nadaljevanju se sicer pise, da to
lahko zaobidem z "password serverjem" vendar le-tega nimam.

Hvala za odgovore in se lep dan naprej.

	Andrej.