[ LUGOS ] samba 2.2 in win2k

Ales Casar casar at uni-mb.si
Wed Jun 27 10:07:40 CEST 2001

On Wed, 27 Jun 2001, Damir Horvat wrote:

> V win2k se logiram kot administrator in spremenim nastavitev iz
> "workgroup" v "domain". Tukaj se zalomi... Kateri username in
> passwd moram vpisat, da se bo win2k kista lahko logirala v
> domeno?

Za username vpises 'root', za password pa tisto, kar imas pri userju root
v smbpasswd na serverju s sambo. User root mora biti tudi v grupi, ki jo
imas nastavljeno pri 'domain admin group' oz. vkljucen v 'domain admin
users'. Zdi se mi sicer, da mi je uspelo prikljuciti win2k skatlo v domeno
tudi brez teh 'domain admin' nastavitev za roota, ampak povsem preprican v
to pa tudi nisem.

Teoreticno bi naj to slo tudi za kaksnega drugega userja, ne le root-a, ki
bi bil v 'domain admin group' oz. 'domain admin users'. Toda meni ni
uspelo z nobenim drugim userjem kot root-om. In po Usenetu in WWW se
najdejo pricevanja drugih, ki so prisli do enakih opazanj.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/