Apache logiranje

Uro¹ Gruber uros at sir-mag.com
Mon Jun 25 13:20:20 CEST 2001

Hoj!

Mene   zanima ena resitev glede logiranja. Na eni masini, ki
je  namenjena  hostanju bi rad resil sledece. Obstaja namrec
omejite  o  stevilu  hkrati  odprtih  filih in ponavadi eden
virtualni  host  pozre  vsaj  3.  Razmisljal  sem da bi loge
spravljal  v  en file, samo bi rad vpise locil, da bi se jih
kasneje dalo razbit na posamezne. Kako bi se tega lotil.

Ima  morda  kdo  kaksno  drugo boljso resitev glede velikega
stevila hostov. ali obstaja kak drug log program.

Prosim za pametne predloge.

 Uroš