[ LUGOS ] Antivirus software, ki se po moznosti sam upgrejda

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Mon Jun 25 12:13:26 CEST 2001

* On 25-06-01 at 11:46 Rok Krulec (Rok.Krulec at acm.org) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Zivjo,
>
> Amivis imam in prav fletno deluje v navezi s qmailom, zdej bi pa rabu
> kaksen antivirus software, like sophos sweep oz. karkoli drugega, ki bi si
> znal sam sproti vlect bazo virusov z Interneta. Lahko je tudi za kupit in
> ni vazno koliko stane.
>
> Zanimajo me vase izkusnje z antivirusnimi programi pod LinuX-om, kaj se
> splaca kupit in uporabljat. Zanimajo me samo izkusnje uporabnikov, ki to
> ze uporabljate.
>
> Zadevo rabim za ciscenje eMailov in samba filesystema.
>
> Rok Krulec

> [...]
+----and here the quote ends----+
F-Prot za linux podpira avtomatsko updatanje z ineta, vendar mi se ni uspelo
zadeve spraviti v kako funkcionalno stanje mail scannerja, ker mi ni uspelo
tiste zadeve z amavisom spraviti v delovanje. Program pa je komercialen.

LP

B.
--
Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus at neonatus.net, http://neonatus.net/~neonatus