Antivirus software, ki se po moznosti sam upgrejda

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Mon Jun 25 11:45:47 CEST 2001

Zivjo,

Amivis imam in prav fletno deluje v navezi s qmailom, zdej bi pa rabu
kaksen antivirus software, like sophos sweep oz. karkoli drugega, ki bi si
znal sam sproti vlect bazo virusov z Interneta. Lahko je tudi za kupit in
ni vazno koliko stane.

Zanimajo me vase izkusnje z antivirusnimi programi pod LinuX-om, kaj se
splaca kupit in uporabljat. Zanimajo me samo izkusnje uporabnikov, ki to
ze uporabljate.

Zadevo rabim za ciscenje eMailov in samba filesystema.

Rok Krulec

Portoroz, 25.Jun 2001 @ 11:40 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key