Xserver error - gdm

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Sat Jun 23 13:41:17 CEST 2001

Pozdrav

Na racunalnik sem nalozil RH7.1, nato sem nalozil se Ximian Gnome in nekaj
programov iz PowerToolsov za RH7.1. Rebootal sem racunlnik in gdm se vec
ni hotel zagnati. Da mi moznost, da zazene Xconfigurator, za ponovno
nastavitev X-sov in vse deluje ok. Pokaze mi screen, da je vse ok. Toda ko
se naj bi ponovno gdm zagnal pride do eneke napake. V XFree86.0.log je na
koncu napisano:

Fatal server error:
could not open default font 'fixed'

Ne vem pa ce je to povezano s to napako.

V messages logih pa je sledece:

Jun 23 13:35:03 xilab gdm[1294]: gdm_slave_xioerror_handler: Fatal X error
- Restarting :0

Jun 23 13:35:20 xilab gdm[1285]: Failed to start X server several times in
a short time period; disabling display :0

Seveda pa je to ponovljeno veckrat. Zakaj pride do tega? Kernel je default
ki pride z RH7.1, saj ga se nisem uspel prevesti novega. Grafika je Ati
Rage 128.

LP,

--
Davor Guttierrez