naslova & PCMCIA

GM creative at amis.net
Fri Jun 22 10:18:09 CEST 2001

kaksna sta pop3 in smtp naslov za streznike za "slo.net" posto ?  Ve kdo ?
bi prosil za naslove ..

Vem da je to offtopic ampak se slo.net mi ne poslje naslovov(cakam 4 dni) -

:) -
aja pa se to - ker sem prej videl topic za pCMCIA kartico mam se jaz eno
vprasanje. A je kdo uspel narihtat oz. a kdo uporablja Lucent PCMCIA EXT
(wavelan zdaj orinoco) katico ker je jaz nikakor ne spravim v delo v RH7.1 ...
v starejsih ( 6.0-6.2 ) pa dela bombasticno.
Sem ze povpraseval za pomoc pri Sourceforge:Wireless - in brez uspeha -
nikakor noce delat na kernelih 2.4.xx

hvala in lp,
GM