MailMan problem - prosim za pomoc

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Thu Jun 21 20:35:13 CEST 2001

Pozdravljeni,

na RH-7.1 sem instaliral mailman-2.0.1-2.rpm , sledil sem INSTALL dokumentu,
vendar ze pri poganjanju bin/check_perms se mi je zakompliciralo:
# bin/check_perms
Traceback (innermost last):
  File "bin/check_perms", line 50, in ?
    MAILMAN_GRPNAME = grp.getgrgid(MAILMAN_GID)[0]
TypeError: illegal argument type for built-in operation

No ta error sem ignoriral in sel naprej konfigurirat, naredil sem tudi listo
dezo, se probal preko weba subscribat, dobil sem e-mail v katerem pise da
naj naredim reply na ta mial in da bom na listi, ko pa sem to naredil pa sem
dobil nazaj mail z errorjem:
<dezo-request at pc.mojadomena.si>: Command died with status 2:
    "/var/mailman/mail/wrapper mailcmd dezo". Command output: Failure to
exec
    script. WANTED gid 12, GOT gid 99.  (Reconfigure to take 99?)

V /var/log/maillog pise:
Jun 21 17:31:24 pc postfix/local[2504]: 2721FEB67:
to=<dezo-request at pc.mojadomena.si>, relay=local, delay=0, status=bounced
(Command died with status 2: "/var/mailman/mail/wrapper mailcmd dezo".
Command output: Failure to exec script. WANTED gid 12, GOT gid 99.
(Reconfigure to take 99?) )

Kaj mi lahko prosim kdo pomaga to nastavit, ker bi nujno potreboval???

Hvala in lp,
Dezo