[ LUGOS ] ntfs

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Wed Jun 20 22:48:01 CEST 2001

Hoj!

On Wed, 20 Jun 2001 Igor.Urlep at zzzs.si wrote:

> Sem novi uporabnik Linuxa. Red Hat Linux 7.0 sem instaliral na postajo z Win NT
> 4.0. Rad bi priklopil ntfs particijo na dev/hd3 vendar mi ukaz:
> mount /dev/hda3 /windata izpise sporocilo <fs type ntfs not supported by
> kernel>. Kaj naj storim?

Najprej poglej ce imas v /lib/modules/<verzija_kernela>/fs kaksen ntfs.o,
ce ga imas je to tvoj modul (spomni se kaj so to moduli:) za nt file
system. Zadeva bi se morala sicer sama naloziti via kmod, vendar ce se ne
jo nalozi na roke (modprobe ntfs). Potem pa mount -t ntfs <nekaj> <nekam>.
Ta modul podpira samo branje z ntfs particij in ne tudi pisanja.

lp,B